YRITYKSEN KASVUA JA TUOTTAVUUTTA
TUKEVA MYYNNIN KASVATTAMINEN

Asiakaspankki

Yrityksen myynnin kasvu on helpointa hakea joko uusien tuotteiden myynnistä olemassa oleville asiakkaille tai olemassa olevien tuotteiden myynti uusille asiakkaille. Molemmissa tavoissa on omat etunsa, mutta yleisesti voidaan sanoa, että yrityksen tulisi valita jompi kumpi tapa, eikä hakea kasvua uusien tuotteiden myynnistä uusille asiakkaille.

Asiakaspankin asiakkaamme tietävät tarkalleen ketkä ja minkä tyyppiset asiakkaat ovat heidän parhaita olemassa olevia asiakkaitaan, koska analysoimme heidän olemassa olevan yritysasiakaskantansa Asiakaspankin Business Intelligence -osiossa. Teknisen analyysin lopputuloksena yritysasiakkaat jaetaan eri asiakassegmentteihin.

Teknisen analyysin pohjalta voidaan uusasiakashankinta kohdistaa juuri samanlaisiin asiakkaisiin, jotka ovat jo asiakkaina, jolloin myynnin tehokkuus on huomattavasti parempaa.

Kilpailuetuna palvelussamme on se, että tiedämme tarkalleen minkälaiset asiakkaat ovat jo ostaneet, kun kilpailijamme tuottavat tietoa ”ihanneasiakkaista”, joka ei pohjaudu historiatietoon omista asiakkaista, vaan mielikuvaan heistä.

Edellä mainittua tietoa voidaan myös käyttää avuksi myynnin ohella myös markkinoinnin suunnittelussa, erityisesti sen kohdistamisessa haluttuihin asiakasryhmiin.

Mikäli yritykselläsi ei vielä ole asiakasrekisteriä, niin tällöin myynnin historiatiedon hyödyntäminen jää alkuvaiheessa hyödyntämättä, mutta saat silti merkittäviä hyötyjä yhdessä tehdystä tuotekohtaisesta segmentoinnista, jolla tunnistamme ideaaliset asiakasryhmät yrityksellesi.

Asiakaspankin kilpailuedut:

  1. Ainutlaatuinen palvelu yritysasiakaskannan analysointiin, joka parantaa tehokkuutta myynnissä ja tuo säästöjä
  2. Asiakkaittain / tuotteittain toteutettu prospektien segmentointi
  3. Koko prospektointi,- myynti-, asiakkuus- ja laskutusprosessin hallinta Asiakaspankissamme

Me tiedämme keitä yritysasiakkaasi ovat - Ja autamme hankkimaan uusia!

Talent Group Asiakaspankin edut

  • Enemmän, kuin pelkkä myyntirekisteri
  • Enemmän, kuin pelkkä asiakasrekisteri
  • Älykäs seuranta, historiadata sekä analysointityökalut
  • Korkea automatisointiaste minimoi manuaalisen työn määrää
  • Tehokas tiedonhaku ja raportointi
  • Selkeä ja helppokäyttöinen
  • Erittäin joustava ja helposti integroitava
  • Skaalautuvuus liiketoiminnan tai toimintaympäristön muuttuessa
  • Turvallinen ja GDPR-tietosuojavaatimukset täyttävä
  • Luotettava ja kustannustehokas

Ratkaisumme tukee organisaationne kasvua kustannustehokkaasti pitkälle tulevaisuuteen. Mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä ja varaa aika ratkaisumme esittelyyn!


Ota yhteyttä ja varaa esittely